No English - No help! Been trying to move my internet to new house for 1 week now!

WilkieApril
Más integrado que la RDSI
No English - No help! Been trying to move my internet to new house for 1 week now!

I have internet at my existing house and need to transfer to a new home in the same town. Before when I dial it used to automatically go into English, no longer works. Before that I had an email that went to an English advisor no longer works!. 

 

I have emailed your website several times as I can't even get your software to check if internet is available as it doesn't recognise the street address. Besides paying for a 10mb connection and only getting 3mb for the last 3 years your service has been reliable. But only works if I never need to speak to you guys! 

 

Can someone please respond as I need to cancel this connection and start a new one in the new building Asap! any help is much appreciated.

Mensaje 1 de 2
798 Visitas
1 RESPUESTA 1
Comercial.Global-movistar
Moderador Global Comercial

Hola @WilkieApril,

 

Lo lamentamos pero la comunidad sólo tiene atención en castellano. Te dejo el enlace con las normas

 

Salu2

Maribel



Consulta nuestras ofertas y servicios sobre FusiónTarifas Móvil, ADSL y Fibra, Móviles, Televisión Ofertas  Movistar.

No te pierdas los últimos estrenos de Movistar+ en Cine, Series, Motor, Deportes, Toros y el mejor Fútbol

Ser usuario registrado de Movistar.es tiene sus ventajas. Si aún no lo eres, regístrate, ¡¡es gratis!!: mi movistar

Una de las ventajas es poder ver tu factura en Consulta Factura online.

También te invitamos a seguirnos en TwitterFacebook , Telegram e Instagram


Solución aceptada.png
Mensaje 2 de 2
766 Visitas