Editado 18-02-2020 22:09
Editado 18-02-2020 22:09
Hola, como es el manero de communicar con nosotros en Ingles? Me interessa a el oferta sobre Fibra 100Mb, pero tengo unas preguntas complicades. No tiene telefono con numero espanol, entonces no es posible rellenar vosotras formularios en internet. Queiro enviar un email or whatsapp, pero no es posible?? Solamente un chatbot con repuestas tonterias, no es util!
Porque hablo español solamente un poco, communicar por teléfono en español no sera funcionar. Es posible de hablar en inglés os communicar por email o WhatsApp?
Hello @Ernesto72 😄
Welcome to the community,
My name is RAYDEN I´m a client who also collaborates with Movistar here, helping people and/or clients with my best knowing and capacities with their issues as long as I can. But be advised here there´s no official English support from Movistar, but in the even case no English support like me here 😉, you can use google translator to ask for your queries. 👍🏻
So,
May I help you?
Otherwise, you can use google chrome open this:
And with google translate extension may help you. Ok I know from one language to another this case is a little disaster google but it´s the cheapest way to.
Editado 18-02-2020 23:11
Editado 18-02-2020 23:11
Gracias Rayden,
Si es un foro español, Intento en español, escribir es mas facil para mi que hablar y escuchar. 🙂
Queremos comprar Movistar Fibra en nuestra casa, pero no estamos en España en este momento. Esta posible de contrator y pagar sobre internet, y planificar la visita de vuestro tecnico cuando unas de mis vecinas esta en lugar? Todavía no tenemos linea fija, ni un movil español. Tiene movil holandes con WhatsApp y internet.
Is it possible to contract fibra while we are not at home ourselves? We have neighbors who can welcome your technician of course. We do not have a landline, just Dutch mobile number that i use also when i am in Spain.
Hola @Ernesto72
Tal y como indica @RAYDEN (muchas gracias por tu aportación) desde la Comunidad solo atendemos en español.
Te informamos que una vez que solicites la instalación, es necesario que el titular del contrato se encuentre en el domicilio, ya que tiene que firmar el contrato.
Saludos
Tere
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@Ernesto72 ha escrito:Gracias Rayden,
Si es un foro español, Intento en español, escribir es mas facil para mi que hablar y escuchar. 🙂
Queremos comprar Movistar Fibra en nuestra casa, pero no estamos en España en este momento. Esta posible de contrator y pagar sobre internet, y planificar la visita de vuestro tecnico cuando unas de mis vecinas esta en lugar? Todavía no tenemos linea fija, ni un movil español. Tiene movil holandes con WhatsApp y internet.
Is it possible to contract fibra while we are not at home ourselves? We have neighbors who can welcome your technician of course. We do not have a landline, just Dutch mobile number that i use also when i am in Spain.
Hello @Ernesto72
Answering your question this won´t be possible due to the signature contract by the owner. And the distribution of the equipment including router and tv decoder like be in the same room or separate rooms
As told you @Comercial.Global_movistar translated below this:
"Te informamos que una vez que solicites la instalación, es necesario que el titular del contrato se encuentre en el domicilio, ya que tiene que firmar el contrato."
"We inform you that once you request the installation, the holder of the contract is required to be at home, as he has to sign the contract."
My tip for you it´s better to do it in a local Movistar store in the city where you want to live.
In this case, you can use the help of your neighbor with his/her spanish language asking the Movistar seller your questions in the even case need more help to explain better for it.
Trying in dutch with itranslate for IOS/MacOS: I hope it tells you the same as above 😉
Mijn tip voor jou is beter om het te doen in een lokale Movistar winkel in de stad waar je wilt wonen.
In dit geval kan u de hulp van uw buurvrouw gebruiken met zijn/haar spaanse taal waarin de Movistar uw vragen verkoopt in de zaak die nog meer hulp nodig heeft om het beter uit te leggen.
TELEFONICA(AKA MOVISTAR) SHOP LOCATOR
TELEFONICA (aka Movistar) winkellokker
Doing the contract in store it´s better for a lot of things to get the contract signed the same day you make the contract, personal attention and maybe in the store, some of them would speak in English like me here.
So by now, we can´t do nothing more here. I hope this will help you.
Please tell us if we can close your case.
And don´t hesitate if you need more help from us shortly
Hola @Ernesto72
Gracias a ti por participar en la comunidad.
Saludos. Toñi
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