Hello,
I am from Germany and we just moved to Barcelona. I have Movistar Fibra with 300 MBit since 19.8.2015.
I have a ONT Alcatel-Lucent I240G-T and this device is rebooting/resetting about every 2 hours. Then it needs about 2 or 3 attempts and then the internet and telephone is back. This need about 5 to 10 Minutes. In this time I can't use anything and all calls are interrupted.
Can you please help me? I can't speak spanish by now, so please answer in english. I also can't use the telefone support because this is only in spanish... 😞
Thank you for your help,
Matthias
Hola mkessler:
Para poder atenderte necesitamos tus datos. Te dejo un enlace para enviárnoslos de modo privado:
Nombre titular , NIF , teléfono fijo , móvil de contacto.
Saludos
Chus
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Hello mkessler
We need your data. There is a link to send in privately
Name of the holder, NIF or passport, landline phone, mobile phone
Looking forward to hearing from you
Chus
Si necesitas soporte técnico en averías de Móvil, Fijo, Movistar+ o Internet Fijo (cobre o fibra), puedes acceder a nuestro apartado de Soporte Técnico o rellenar este formulario. También puedes contactar con nosotros llamando al 1002.
Si necesitas contratar Fibra Óptica, comprobar tu cobertura Adsl y Fibra, o ver información sobre la instalación de la fibra visita nuestra página ADSL y Fibra en movistar.es
Hi mkessler
I've opened a complaint with this number: 20150119053412/1
Regards
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