Dear movistar technical support,
I have got a situation with my ADSL line, the line is capable of 4Mbit but it seems that i'm on the wrong IP profile?
Can you please look at my line stats? I have checked the ADSL2+ charts and a 61db line should be able to get 4000Kbps easily.
Can you please contact me via email or private message so that we can get this issue fixed as technical support chat were unable to help me.
Regards
Paul
Hi pehlivan , Welcome to Comunidad Movistar
I need your home phone number and a mobile phone number where I could contact you. By private please
- Name of the phone line holder
- NIF o NIE : "Número de identificación de Extranjeros, Foreigners Identification Number")
- Phone number with Internet service
- Name and mobile phone number
Saludos
Regards
Si necesitas soporte técnico en averías de Móvil, Fijo, Movistar+ o Internet Fijo (cobre o fibra), puedes acceder a nuestro apartado de Soporte Técnico o rellenar este formulario. También puedes contactar con nosotros llamando al 1002.
Si necesitas contratar Fibra Óptica, comprobar tu cobertura Adsl y Fibra, o ver información sobre la instalación de la fibra visita nuestra página ADSL y Fibra en movistar.es
Hi Paul
The recommended speed with 60 dB of attenuation in the majority of customers is 1 Mbps
Exceed the limits recommended causes disruption and poor quality of service.
Your connection is good quality and supports something more.
Now The ADSL router sync is 3 Mbps
( 2,4 Mbps real speed in test )
https://www.movistar.es/particulares/test-de-velocidad/
Try it ¡
Refards
Si necesitas soporte técnico en averías de Móvil, Fijo, Movistar+ o Internet Fijo (cobre o fibra), puedes acceder a nuestro apartado de Soporte Técnico o rellenar este formulario. También puedes contactar con nosotros llamando al 1002.
Si necesitas contratar Fibra Óptica, comprobar tu cobertura Adsl y Fibra, o ver información sobre la instalación de la fibra visita nuestra página ADSL y Fibra en movistar.es