No lo entiendo porque hay una empresa privada que ya ha hecho llegar el cable de fibra a esta poblacion sin problemas ustedes o no quieren o no se lo han propuesto por favor informense /10/23 Queda’t l’Ametlla de Merola Tecnocolor: Josep Triviño i Jordi Fernández Junta AVV : Carme, Maria, Xavi, Xamo, Cèsar Proposta d'instal·lació de fibra óptica a l’Ametlla de Merola per Tecnocolor TT Como arribarà la fibra a l'Ametlla? La fibra ara passa a prop de l’Ametlla i s'agafarà el senyal des del PERICÓ 08175PE0009 (CTTI), situat al costat de l'autovia. Es posaran caixes de connexió per tota la colònia on es connectaran els serveis individuals. La connexió serà per cable de fibra en tota la seva extensió. La connexió és redundant i s’injecta el senyal de televisió des de Barcelona, fins a 90 canals. Aquest sistema substituirà al servei de TV que actualment l’empresa dona a l’Ametlla millorant la qualitat del servei. Tecnocolor es compromet a treure tota la instal·lació obsoleta del sistema antic de distribució de senyal de televisió. Sobre els cables de fibra que instal·li Tecnocolor, no es podrà contractar servei de telefonia o internet amb cap altre empresa de comunicacions. Les caixes de connexió i els cables de fibra existents a les façanes, pertanyen a les empreses que els han posat. Per tant, podem arribar a tenir caixes i cables de fibra de Movistar, Globalcat (ara Connecta fibra), Tecnocolor i potser d’altres empreses. Les caixes de connexió de Tecnocolor es situarien al costat de les existents o en altres ubicacions a petició de les comunitats i sempre amb la seva autorització. Terminis: un cop realitzada reunió amb la resta de veïns i aprovat el desplegament, el termini per l’inici de la instal·lació de les fibres a casa dels veïns serà d’unes 4 setmanes aproximadament. Quines son les condicions del servei? ● Mínim 50 clients per iniciar el projecte de desplegament de fibra. ● Permanència de 12 mesos ● Sense despeses pel router ni per la instal·lació de la fibra (si només es vol TV si hi ha cost d’instal·lació). ○ Només es cobrarà el material necessari per la connexió de les televisions addicionals, en cas que no estiguin connectades ja actualment. ● Servei tècnic 24/7/365 – telèfon d’atenció 24h 938050676 ○ Horari atenció client de dilluns a dissabte de 9h a 20:30h ○ Fora d’horari d'atenció per avaries i emergències 24h Quins són els preus mensuals (IVA inclòs)? ● Només TV (pels nous clients té un cost d’instal·lació de 85 euros)11,05 € ● Només fibra (TV inclosa) 300/300Mb32,45 € ○ Hi ha també de 600 i de 1000 Mb de fibra ● Fibra (300Mb) i TV més un mòbil (30Gb dades i trucades il·limitades)35,45 € ○ Hi ha 80Gb i dades il·limitades per al mòbil ● Fixe (amb la fibra)+2 €
... Mostrar más