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Avatar de twistedmatter
twistedmatter
Más integrado que la RDSI
21-03-2023

Can't Create A New Movistar Account

Hello,

I am struggling to create a new Movistar account (Prepaid Plus). When I asked to put in my ID number and a phone number while creating it, the error the website came out as: "The phone number indicated does not belong to the user. If you have just placed your order and you are new to Movistar, you must wait until we finish the installation or deliver your order to register." I have had this number for several months now and the registration documents have my ID number as it was used for the phone number registration, so all is correct there, yet it still doesn't let me create new account. Will be grateful for advice on this. Thanks.

1 Respuesta

  • Avatar de Técnico-Movistar
    Técnico-Movistar
    Responsable Técnico
    21-03-2023

    Buenas noches twistedmatter y Bienvenido a la Comunidad Movistar,

     

    Te agradecemos el contacto con el foro. Sentimos mucho las molestias este foro de atención trabaja a nivel de un único idioma de atención español para sus usuarios ya que se trata de un foro de ayuda en el que se comparten dudas y consultas de los usuarios en común por lo que trabajamos con dicho idioma unicamente base.

     

    Si te es posible por favor expón tu consulta cuando puedas en español, si lo deseas puedes ayudarte para ello con un traductor y estaremos encantados de ayudarte con lo que necesites.

     

    Muchas gracias, un saludo

     

    Irene