Foro

Teresa Morral's avatar
Teresa Morral
Más integrado que la RDSI
20-05-2016

reclamacion falsa

Benvolguts Sr, el motiu d’aquesta queixa es per reclamar una incidència que vostès han fet.

Segons la reclamació nº 201601697262001 comenteu que jo vaig demanar un videobritge el 12/04/2016 i SI, realment aquest dia el vaig demanar, però no va ser fins la setmana del 25 de abril que veient que no rebia el aparell, llavors jo vaig trucar demanant la reclamació del aparell,

Llavors amb el nº de reclamació 328124140415 la noia en va fer la gestió per enviar un altre que la mateixa setmana el vaig rebre, el cas es que llavors es quant em vaig adonar que l’aparell NO era compatible amb el que jo tenia i llavors vaig trucar i una noia Montse Atienza dient que enviava un altre, i tampoc era compatible ja que al final va passar un tècnic a mira’l amb el nº de incidència 20160123177248 llavors vaig trucar i la noia va dir que el retornes amb el nº de operació nº 70795399 això va ser retornat el 11/05/2016 com veieu des de la setmana de la reclamació que vaig rebre el aparell setmana del 2 de maig al dia de retorn NO han passat els 14 dies que dieu.

Espero resposta vostra ja que passaré reclamació per L’OCU

Joan Massó

4 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Comercial.Global-movistar's avatar
    Comercial.Global-movistar
    Moderator
    22-05-2016

Hola @Teresa Morral

y Bienvenid@ a la Comunidad Movistar!!

En primer lugar confirmamos lo indicado por "Andres" (gracias :smileywink:) -indicarte que el idioma oficial de la Comunidad Movistar es el Castellano-, por lo tanto si todavía está pendiente tu consulta o reclamación, por favor enviar un nuevo post pero en el idioma indicado, por público y sin poner datos personales, según el caso en nuestra respuesta pediremos que los envíes mediante mensaje privado, disculpa :smileysad: y gracias.

Un saludo!

Pury :smileyhappy: