Foro

sbenejam
Yo probé el VDSL
10-01-2026

Router, WiFi, Desco TV

Bon dia, aquestes darreres setmanes ens estan telefonant per oferir un canvi de router. Entenc que no son telefonades de Movistar. He vist a la web de Movistar que hi ha un router nou WiFi6. Com ho puc fer per demanar el router Wifi6 sense cost?. T

enint en compte que el router fa molts anys que el vaig instal·lar, que la WiFi no va massa be i que tenc problemes amb el Descodificador de Movistar TV que es queda penjat i no puc emprar per que es impossible veure una pel·licula o una sèrie en condicions. Tenc que accedir als continguts de Movistar TV amb la Smart TV o amb el Fire TV de Amazon.

Es pot demanat la susbtitució del router i del Descodificador sense cost?.

2 Respuestas

sbenejam
    Yo probé el VDSL
    10-01-2026

Vostés me poden atendre en castellà. Però jo no tenc cap obligació de dirigir-me a vostés en castellà. Segons les lleis espanyoles puc demanar assistència amb la meva llengua a qualsevol empresa que operi a les Illes Balears.  Es una clara discriminació lingüistica. 

Que tenguin un bon dia. 

Comercial-movistar
    Moderador Global Comercial
    10-01-2026

Hola sbenejam y bienvenido a la comunidad Movistar.

Tal y como indicamos y publicamos en las condiciones generales del servicio el único idioma de atención es el castellano, por lo que te rogaría nos informaras y contactaras en este idioma, muchas gracias.

Saludos Pilar.