Foro
6 Replies
- ShirleyBriggs18-06-2024Más integrado que la RDSI
Hello Xavier, I've successfully recharged through the website. Thank you for all your help.
- ShirleyBriggs18-06-2024Más integrado que la RDSI
I can't login to the website either because I need to receive an SMS but I'm not receiving any SMS messages.
- ShirleyBriggs18-06-2024Más integrado que la RDSI
I'm currently outside of Spain and want to top up online from BBVA banking app but I'm not able to receive the SMS with the code to complete the transaction.
- Comercial-movistar18-06-2024Moderador Global Comercial
Hola de nuevo, ShirleyBriggs Ante todo informarte que por normas de la Comunidad el idioma utilizado es el Español. Puedes consultar un traductor o bien llamar al 1004 y te atenderán en Inglés.
A continuación, en respuesta a tu consulta, indicarte que hemos comprobado que es una línea de Prepago y como tal puedes recargar saldo en cualquier momento y en cualquier lugar. Admite pago con Tarjeta de crédito y para recargar puedes hacerlo desde el teléfono llamando gratis al 2200 o bien desde la página web, en http://www.movistar.es.
Saludos, Xavier.
- ShirleyBriggs18-06-2024Más integrado que la RDSI
Hi Xavier, my passport number is A********, cell number 6********. Thank you Shirley
- Comercial-movistar18-06-2024Moderador Global Comercial
Hola, ShirleyBriggs May you please send us your data through private message (NIF/NIE/Passport and phone no.) so we can check it and help you? Thanks.
Saludos, Xavier.